Jak uczy się mózg

Jesteśmy przekonani, że inwestycja, jaką jest dostosowanie materiału nauczania do możliwości poznawczych umysłu młodego badacza, zwraca się błyskawicznie na dalszych etapach nauki. Łączenie różnych dziedzin, aktywowanie najmłodszych, prowokowanie ich do podejmowania własnych poszukiwań, pokazywanie użyteczności zdobytej wiedzy – wszystko to procentuje w przyszłości. Podczas konferencji dzieliliśmy się także wiedzą dotyczącą nowoczesnego przygotowania przestrzeni, jej wyposażenia, alternatyw dla ławki i twardego krzesełka. Nasze rozwiązania, zarówno te dotyczące programów nauczania, jak i przestrzeni edukacyjnej, spotkały się z dużym zainteresowaniem, co tylko upewnia nas w przekonaniu, że środowisko edukacyjne potrzebuje innowacji, pragnie ich i poszukuje.

http://xlomza.pl/840-relacja-z-konferencji-neurodydaktycznej-jak-uczy-sie-mozg

http://www.4lomza.pl/index.php?wiad=38538

Recommended Posts