W No Bell naszych sukcesów nie mierzymy ilością dyplomów, certyfikatów, nie liczymy tylko kolejnych laureatów, finalistów, zwycięstw w konkursach, choć wcale się ich nie wstydzimy.

Naszą miarką jest uśmiech ucznia, są nią wspólne relacje wszystkich członków społeczności szkolnej.

To, że razem czujemy się dobrze, że to w tym właśnie gronie chcemy działać, rozwijać się i
zmieniać świat. Naszym sukcesem są tętniące życiem korytarze. Kolorowa przestrzeń wypełniona pomysłami i projektami naszych uczniów. Kipiący od pomysłów pokój nauczycielski. Nie przerażają nas puste ławki – one także świadczą o naszym sukcesie. Dzieci wymieniają je na swobodną eksplorację świata, która odbywa się także poza murami szkoły.

Nasz sukces to absolwenci, którzy bez najmniejszego problemu dostają się do najbardziej elitarnych szkół w Polsce, jak choćby „Batory”, „Bednarska”, „Staszic”.

Ci, którzy wyjeżdżają poza granice naszego kraju wobec swoich kolegów nie odczuwają żadnych kompleksów. Są kreatywnymi, pełnymi pomysłów ludźmi, którzy nie boją się brać spraw w swoje ręce, a przy tym – co zupełnie niewiarygodne – wracają do nas co i rusz, żeby podzielić się swoją historią.

Tego wszystkiego nie da się zmierzyć, zważyć i opisać – to trzeba po prostu przeżyć.

sukcesy3

Opisać i zmierzyć w jakiejś części da się jednak te naukowe sukcesy. Te, które sprawiają, że w wynikach egzaminów od kilkunastu lat

sytuujemy się w najwyższej,
dziewiątej staninie,
co lokuje nas wśród
4% najlepszych szkół w kraju.

Nie sposób policzyć naszych laureatów, finalistów konkursów przedmiotowych. Można za to powiedzieć, że

co trzeci nasz uczeń osiąga sukcesy z wybranych przez siebie przedmiotów na poziomie lokalnym lub ogólnopolskim.

Można też powiedzieć, że nieustannie od prawie dwóch dekad jesteśmy najlepszą szkołą w powiecie, szkołą, która uzyskuje wyniki porównywalne z

najlepszą dziesiątką warszawskich jednostek edukacyjnych.
Te wszystkie nagrody, dyplomy, tytuły przychodzą trochę przy okazji, nie są dla nas celem samym w sobie. Jesteśmy przekonani, że właśnie dlatego jest ich coraz więcej z każdym rokiem. Gdy uczysz się dla siebie, dla przyjemności, dlatego, że chcesz odkrywać świat to sukcesy stają się tylko dodatkiem, bardzo słodkim, ale jednak dodatkiem. Tak, jak dla nas dodatkową nagrodą są tytuły

„Innowatora Roku w Oświacie”, „Szkoły z Klasą”, a także
Certyfikat Jakości Centrum Edukacji Narodowej.

ZWYCIĘZCA PRestiżowego i globalnego konkursu EDUMISSION 2017

Jurorzy oceniający szkoły biorące udział w tym projekcie, to najznamienitsi przedstawiciele świata edukacji oraz psychologii, m.in.: sir Ken Robinson (tak, tak ten Ken), Sugata Mitra, Peter Gray, Yaacov Hecht…itd. W konkursie, po wstępnej selekcji, wzięło udział 20 szkół z różnych zakątków świata, przedstawiając 20 ekscytujących wizji edukacji. Nobellowska propozycja, zdobyła serce jurorów oraz globalnej, internetowej publiczności!

SZKOŁY Z MOCĄ
ZMIENIANIA ŚWIATA

Program realizowany przez jedną z najbardziej znanych międzynarodowych fundacji Ashoka. Na świecie jest 400 takich szkół, w Europie tylko 58. Polskie grono „Szkół z mocą” jest bardzo elitarne i należy do niej tylko 6 szkół.
Program ma na celu wyłonienie, łączenie oraz wspieranie szkół, które skupiają się nie tylko na przekazywaniu konkretnej wiedzy przedmiotowej, ale także budowaniu w uczniach umiejętności społecznych, inteligencji emocjonalnej, kreatywności oraz otwartości na zmiany.

SZKOŁA
Z KLASĄ

Program organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej nieprzerwanie od 2002 roku. Promuje wizję szkoły będącej miejscem ciekawej i mądrej edukacji, sprawiającej, że uczniowie chcą i lubią się uczyć, a nauczyciele chcą i lubią uczyć.
„Szkoła z klasą” jest żywą społecznością współpracujących ze sobą nauczycieli, uczniów i rodziców. Nigdy nie jest nudna i smutna, a w uczniach widzi ludzi.

INNOWATOR ROKU
W OŚWIACIE

Konkurs organizowany przez Mazowieckie Centrum Doskonalenia Nauczycieli pod patronatem Mazowieckiego Kuratora Oświaty. Wyróżnia szkoły, które stawiają na innowacyjność, kreatywność, przekraczanie tradycyjnych modeli nauczania. Doceniane są niekonwencjonalne metody pracy i nowoczesne wizje edukacji.

MEDAL KOMISJI
EDUKACJI NARODOWEJ

Medal ten nadawany jest osobom zasłużonym dla oświaty i wychowania, w szczególności za działalność w zakresie piśmiennictwa, nauk pedagogicznych, programów, podręczników i pomocy naukowych.